POHODNIKI OŠ PODGORJE SPOZNAVALI OSNOVE GOZDNE PEDAGOGIKE

Učenci od 1.–5. razreda, ki so se prijavili na RAP dejavnost POHODNIŠTVO, so v petek, 8. 11. 2024, na pohodu po gozdu Dobrava spoznavali osnove gozdne pedagogike. S pomočjo gozdnih izzivov (objemi drevo, najdi hrošča in mu preštej noge, v blatu izpiši svoje ime, načrtuj skrivno gozdno pot do zaklada, opazuj oblake in njihovo potovanje po nebu, preštej ptice, ki jih opaziš, zatuli kot volk …) so učenci v gozdu neizmerno uživali. Sledili so napotkom, kako ravnati v gozdu, ki smo jih dorekli na gozdnem robu pred vstopom v sam gozd; z veseljem so izpolnjevali gozdne izzive; se veselili, zabavali, preprosto uživali v skupni družbi in v gozdu kljub nekoliko turobnemu vremenu.

Ob koncu pohoda so učenci nanizali kar nekaj predlogov, kaj vse še lahko počnemo v gozdu, na pohodih … Želijo si tudi bivakirati, šotoriti v gozdu, sodelovati s taborniki, gozdarjem, lovcem. Skratka idej za RAP dejavnost POHODNIŠTVO je kar nekaj in želimo si, da večino le teh v letošnjem šolskem letu tudi uresničimo.

Vodji RAP dejavnosti: Nina-Valerija Krištofelc in mag. Majda Tamše Horvat

(Število obiskov 74)