Odzivi 1. tedna POUKA NA DALJAVO

KAKO SO UČENCI OPISALI SVOJE OBČUTKE DELA NA DALJAVO

Učenci OŠ Šmiklavž so takole opisali svoje občutke:
Mi se imamo lepo, se zabavamo, hecamo, drug drugega kaj naučimo.
Prejšnji teden se mi je zdelo, da nikoli ne bom naredila naloge, a potem sem jo rešila.

Šola na daljavo je zelo super, ampak včasih rabim več časa, da vse naredim.
Super je , ker smo vsak dan zunaj in gremo na sprehod, po športnih aktivnostih in sprehodu, na prostem še beremo. Za šolo včasih končam hitro, kot danes, včasih pa rabim dlje časa.
Zelo mi je všeč, ker hodimo na sprehode, se razgibavamo in se igramo. Vse delamo skupaj.
Pri matematiki mi je bilo všeč, ker sem lahko veliko vadil v programu LEFO.

Občutki po enem tednu so super, res je lepo uživat v sončnem vremenu, čeprav danes še kar fejst piha in je mrzlo.
Delo doma mi ni bilo všeč, ker je bilo dosti dela. Zelo mi je bila pa všeč likovna umetnost, ker sem lahko narisal pomladansko risbico. Prav tako mi je všeč malica in program Izodrom.
Všeč mi je, da lahko spim bolj dolgo. Ni mi všeč, ker pogrešam prijatelje.
Ob prostem času se igram s psom, bratom igrava odbojko in s celo družino igramo družabne igre.

Zapisala učiteljica Angela Vošner

—————————————————————————-

Spoštovani starši!

Čeprav smo sredi čudnih in nenavadnih razmer, ki od nas zahtevajo vsak dan kaj novega oziroma nas za marsikaj prikrajšajo, prinašajo te spremembe tudi lepe, pozitivne stvari, ki se jih vsak dan veselim, ki me osrečujejo in opogumljajo v teh nekoliko drugačnih dneh.
Te spremembe so povezane z vašimi otroki, ki so v teh dneh pokazali veliko mero odgovornosti, iznajdljivosti, vztrajnosti in doslednosti. Vsak dan s pričakovanjem odpiram pošto, odgovarjam na vprašanja otrok, predvsem pa z velikim veseljem beležim napredek o opravljenem delu. Kljub temu da se nam na prvi pogled morda zdi, da otroci nimajo toliko od takšne vrste pouka, je potrebno poudariti, da se na ta način učijo številnih drugih življenjsko zelo pomembnih veščin, ki jih pri klasičnem pouku ne moremo razvijati v takšni meri. Navdušuje me tudi ugotovitev, kako vaša prisotnost vpliva na opravljanje otrokovega dela, kajti že v tem enem tednu se je pokazalo, da otroci, ki jih sicer težko motiviramo za šolsko delo, opravijo vse, in sicer dosledno in pravočasno.
Prepričana sem, da bomo z vašo pomočjo tudi s poukom na daljavo, pa naj traja, kolikor pač bo, uspeli posredovati otrokom vse, kar potrebujejo za življenje!
Lepo vas pozdravljam in vam želim vse lepo!

Helena Korat

—————————————————————————-

UTRINKI UČENJA NA DALJAVO V 4. RAZREDU

V prvem tednu učenja na daljavo je pouk v »šoli doma« potekal v znanem in varnem okolju, a na drugačen način. Učenci so preko staršev prejeli napotke za delo na daljavo. Teden smo pričeli z organizacijo učnega in prostega časa, izpostavili smo pomen varne rabe interneta, spoznali spletne učne vire. Učenci so si po navodilih oblikovali dnevnik samostojnega učenja, s pomočjo katerega so spremljali svojo pot učenja, evalvirali opravljene dejavnosti, izražali predloge in pobude za nadaljnjo delo. Opravljeno delo smo na različne načine spremljali, dopolnjevali, nadgrajevali. Vsak dan smo se posvetili dejavnostim za ohranjanje zdravja – minuti za zdravje. Šolsko delo smo vsakodnevno zaključili s pozitivno mislijo, ki nas v teh drugačnih okoliščinah, pri učenju na daljavo, medsebojno povezuje.

Podaljšano bivanje je priljubljena oblika vzgojno-izobraževalnega dela, kjer se preko različnih dejavnosti krepijo medsebojni odnosi, zato jo učenci v teh dneh drugačnega pouka še posebej pogrešajo. Da bi čim bolje ohranili medsebojni stik z učenci, je učiteljica Irena preko staršev vzpostavila medsebojno komunikacijo. Preko kratkih in elektronskih sporočil učenci poročajo, kaj počnejo v domačem okolju, česa si želijo, kaj bi sporočili sošolcem, učiteljici … Da bi bil prosti čas doma za učence čim bolj kreativen, jim učiteljica pripravi tudi kakšen izziv, ki ga učenci opravijo po želji.

Majda Tamše Horvat

—————————————————————————-

V OBEH VLOGAH

Znašli smo se v času, ki nam predstavlja nove izzive. Prejšnji teden in do nadaljnjega moramo ostati doma ter delati od doma.
Sama sem zaposlena v šolstvu in imam štiri otroke, od tega tri šoloobvezne. Moram priznati, da si je potrebno dan dobro organizirati, da vse izpeljemo.
Dopoldneve preživimo v hiši in opravljamo delo za šolo; otroci opravljajo svoje šolske obveznosti, jaz opravljam svoje službene dolžnosti. Nekako se še privajamo na nov način dela, vendar vsem ustreza. Moram reči, da sem presenečena nad izvirnostjo sodelavk in sodelavcev, kako se spoprijemajo z novim načinom dela, ter nad izvirnostjo otrok. Najstarejša je vse dopoldne povezana s sošolkami preko spletnih aplikacij in skupaj opravljajo delo. Vmes se jim pridruži učiteljica in snov razlaga preko spletne kamere. Pri vseh treh otrocih opažam veliko mero samostojnosti, saj sami pregledajo navodila za delo in se ga lotijo. Seveda sem majhen člen tega tudi sama, saj pristopim na pomoč, ko me potrebujejo, ko se zaustavi in ko je potrebno opravljeno delo pregledati, poslikati in poslati učiteljicam v pregled. Trenutno največje pomanjkanje moje pozornosti prejema najmlajša, ki večino dopoldneva preživi z očetom in starimi starši. Seveda pa ni vse rožnato. Kot v vsaki družini pridejo trenutki, ko imamo zaradi skrbi polno glavo in prihaja do prepirov.
V splošnem gledano v teh dnevih veliko časa preživimo skupaj. Vsi obroki so opravljeni v miru, popoldanske obveznosti potekajo preko spleta ali pa so odpadle do nadaljnjega. Naj na tem mestu omenim, da živimo na kmetiji, ki ima kar nekaj kmetijskih površin in precej živali, tako da svoj prosti čas aktivno preživljamo zunaj. Otrokom je v veliko veselje, ker se lahko gibajo na prostem in ukvarjajo z različnimi športnimi dejavnosti ter igrajo z domačimi živalmi. Sedaj imamo tri majhne koze, ki so hitro postale njihovi ljubljenčki in jim sledijo pri igri. Se pa velikokrat spomnim na družine, ki dneve preživljajo med štirimi stenami in si mislim, kakšno srečo imamo, da živimo tako.
Ob grdem vremenu se pojavi druga slika. Ker so otroci različne starosti in vajeni veliko časa preživeti zunaj, je težava, ko smo vezani na notranje prostore. Najraje bi delali s tehniko. Na srečo naša domača knjižnica premore veliko gradiva in na voljo imamo ogromno didaktičnih in drugih igrač. V veliko veselje so jim igre moje mladosti, ki jih radi spoznavajo.
Če pogledam celostno, moram reči, da smo se bili prisiljeni v vsej tej hitrosti umiriti in si vzeti čas za najpomembnejšo stvar – družino. Na splošno se mi zdi, da smo bolj sproščeni in veseli.

Tanja Glasenčnik

—————————————————————————-

Spoštovani starši

Za vami in nami je prvi teden kontaktiranja na daljavo, sodelovanje med šolo in vami je zelo dobro. Sem v stalnem kontaktu z nekaterimi učenci. Od njih sem izvedela, da najbolj pogrešajo prijatelje s katerimi so izgubili stik, starejši imajo svoje telefone in so medsebojno povezani tudi preko e-mailov. Mlajši pa bi radi kaj zvedeli o sošolcih nimajo pa njihovih kontaktov.
V primeru da je tako tudi pri vas lahko vaš otrok napiše sporočilce za svojega prijatelja ali prijateljico. Sporočilca, bi lahko poslali meni jaz pa bi jih preposlala njihovemu željenemu prijatelju.
V kolikor ima vaš otrok telefon ali svojo elektronsko pošto mi lahko, seveda če želite, zaupate tudi njegov kontakt ali pa mu posedujete mojega ( tel. 070 359 510, irena.savc@gmail.com )
Prav tako sem vam na voljo in me lahko pokličete ali pošljete e-mail v vseh primerih, ko potrebujete nasvet.
Lep pozdrav, ostanite zdravi vsi v vaši družini in vsi, ki jih imate radi.

Irena Šavc

—————————————————————————-

Spoštovani!

Zaključujemo prvi zahteven , precej različen deloven teden.
Učenci so se zelo dobro odzvali na nov način dela .Vestno so pošiljali fotografije domačih nalog, pisali odgovore ali postavljali vprašanja, pri tem pa se držali dogovorjenih rokov.
POHVALILA BI DO SEDAJ VSE POSLANE IZDELKE UČENCEV (nekateri še imajo čas poslati nalogo), torej bi pohvalila VSE UČENCE,
da so se tako pozitivno odzvali.
Vemo, da se izdelki posameznikov razlikujejo, zato ne bom pošiljalala izdelkov.
Prve naloge sem dobila tudi iz Razborja, torej gre POHVALA tudi njim.

Zvonka Uran

—————————————————————————-

Drugošolci so že v prvem tednu z izjemno voljo in trudom dokazali, da zmorejo veliko in še več. V učilnici doma so skrbno sledili navodilom za delo in izvedli vse ostale dejavnosti. V petek pa so v učilnici na prostem – v gozdu, preživeli nekaj aktivnega časa in zelo uživali. Vesela in ponosna na svoje učence, verjamem, da bo delo, ob pomoči staršev, še naprej potekalo uspešno.
LE TAKO NAPREJ

Mateja Jontes Kavnik

—————————————————————————-

(Število obiskov 13)